Wiadomości

  • Polskie jabłka, nasze ulubione!

    Piątek, 01 sierpnia 2014

    POLOmarket przyłącza się do ogólnopolskiej akcji #jedzjabłka.pl - w sukurs niezbędnej aktualnie popularyzacji spożywania tych znakomitych krajowych owoców. Czytaj więcej »

  • BLACK Energy Drink – napój energetyczny z portfolio FoodCare – kolejny raz zdystansował konkurencję. Z udziałami na poziomie niemal 17 proc. pod względem liczby sprzedanych sztuk, marka utrzymuje pozycję lidera rynku napojów energetycznych w Polsce i sukcesywnie powiększa przewagę nad kolejnymi brandami. Co więcej, na najbliższe tygodnie zaplanowano letnią ofensywę BLACK Energy... Czytaj więcej »

  • 6 sierpnia br, na placu Pod Żyrafą tyski producent serków topionych wystawi swoje stoisko podczas corocznych uroczystości, upamiętniających bitwę warszawską w 1920 roku, stoczoną podczas wojny polsko-bolszewickiej. Czytaj więcej »

  • Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych działających globalnie, inwestuje w nowe centrum logistyczne w Erlensee w Niemczech. Eurohub dla logistyki żywności powstaje na działce o powierzchni 70 tys. mkw. w Landendiebach. Koszt tej inwestycji to około 25 mln euro. Czytaj więcej »

  • W poniedziałek 27 lipca w Berlinie, odbyła się światowa premiera nowego Mercedes-Benz Vito - skierowana do dziennikarzy z całej Europy. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło redakcji miesięcznika Hurt & Detal. Czytaj więcej »

  • Amazis.net stawia na nowe kierunki

    Wtorek, 29 lipca 2014

    Przedstawiciel wysokojakościowych win z południowych Moraw Amazis.net, uzupełnia portfolio produktowe o wina szczepowe importowane z Rumunii. „To kraj o ogromnym potencjale pozwalającym na produkcję szlachetnych win możliwych do proponowania w konkurencyjnych cenach półkowych” – mówi Zuzanna Szymańska z Amazis.net. Czytaj więcej »

  • Z dniem 1 lipca br. do zarządu firmy Piotr i Paweł S.A., dołączył Marcin Ratajczak, obejmując funkcję dyrektora handlowego oraz wiceprezesa zarządu. Czytaj więcej »

  • Na początku lipca firma CEDC zaprosiła redakcję „Hurt & Detal” na dwudniowy wyjazd do Białowieży. Tam, w samym sercu Puszczy Białowieskiej, zaprezentowana została nowość w portfolio firmy – słodko-gorzka Żubrówka Złota – jak również limitowana odsłona znanej od lat Żubrówki Bison Grass. Czytaj więcej »

  • Appetita była sponsorem tegorocznej edycji Targów Mother & Baby. W Strefie dobrego odżywiania, zorganizowanej w ramach wydarzenia, zwiedzający mieli okazję poznać ofertę marki oraz skorzystać z porad współpracującej z nią dietetyczki. Pierwsze tegoroczne targi odbyły się 29 – 30 marca w Gdańsku w Hali AMBER EXPO, kolejne 24 – 25 maja we Wrocławiu (Hala Stulecia) oraz 14 - 15... Czytaj więcej »

  • Palma z Kruszwicy produkowana przez ZT „KRUSZWICA” to jeden z artykułów spożywczych, które zdobyły certyfikat programu podczas XIII audytu zorganizowanego w ramach Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego ''Doceń polskie''. Czytaj więcej »

  • Indyk wolny z natury

    Piątek, 18 lipca 2014

    W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów Indykpol rozpoczął pierwszą w Polsce hodowlę indyka w oparciu o wybrane najważniejsze kryteria hodowli ekologicznej. Czytaj więcej »

  • To był wyjątkowy koncert dla wyjątkowych fanów - 15 lipca w 2014 r. na scenie klubu Palladium w Warszawie zaśpiewała brytyjska gwiazda muzyki Ellie Goulding. Koncert był finałowym wydarzeniem akcji promocyjnej Nudli Knorr „KoncertuJEMY!”. Czytaj więcej »

  • Cukier nieodzownie kojarzy nam się ze słodyczą. Dlatego marka Cukier Królewski z okazji swojego 15-lecia, w krótkim animowanym spocie internetowym celebruje drobne, ale pełne słodyczy gesty, które mają moc odmieniania rzeczywistości. Czytaj więcej »

  • Re-otwarcie hali MAKRO w Kaliszu

    Środa, 16 lipca 2014

    16 lipca odbyło się re-otwarcie pierwszej z pięciu hal MAKRO objętych procesem przebudowy. Jej rezultatem jest przeniesienie do kaliskiej hali magazynu sklepu internetowego MAKRO Biuro Online. Celem remodelingu prowadzonego w pięciu wybranych halach MAKRO jest zapewnienie najwyższej jakości usług w ramach multikanałowego modelu działania firmy. Czytaj więcej »

  • 16 lipca do zarządu Kompanii Piwowarskiej dołączyła Iwona Doktorowicz-Dudek. Zastąpiła na stanowisku wiceprezesa ds. marketingu Piotra Jurjewicza, który z kolei podejmie nowe wyzwania w Grupie SABMiller jako Consumer Integrated Marketing Director na region Ameryki Łacińskiej. Czytaj więcej »

  • Objawy w sprawie dyrektywy

    Wtorek, 15 lipca 2014

    Rząd na rozpoczętym we wtorek po godz. 11:30 posiedzeniu ma podjąć decyzję, czy skierować do Trybunału Sprawiedliwości UE skargę na dyrektywę tytoniową, wprowadzającą zakaz produkcji papierosów smakowych. Czytaj więcej »

  • Euronet Polska poszerza usługi o kolejne udogodnienie, tym razem stworzone z myślą o przedsiębiorcach. Klienci Euronet mogą dokonywać wpłat gotówki nie tylko na swoje konto, ale także na 7 zdefiniowanych kont. Nowa usługa kierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm. Można z niej korzystać we wszystkich wpłatomatach Euronet. Czytaj więcej »

  • Liczy się indywidualne podejście

    Poniedziałek, 14 lipca 2014

    „Energia dla firm” otrzymała statuetkę Złoty Paragon 2014 – Nagroda Kupców Polskich– w kategorii Usługi dla Handlu. Bo „Energia dla firm” to nie tylko ekspert na rynku energii, ale także solidny partner w biznesie. „Liczy się indywidualne podejście” – mówi w rozmowie z Moniką Dawiec – Piotr Ostaszewski, Prezes spółki. Czytaj więcej »

  • Euronet Polska poszerza usługi o kolejne udogodnienie, tym razem stworzone z myślą o przedsiębiorcach. Klienci Euronet mogą dokonywać wpłat gotówki nie tylko na swoje konto, ale także na 7 zdefiniowanych kont. Nowa usługa kierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i firm. Można z niej korzystać we wszystkich wpłatomatach Euronet. Czytaj więcej »

  • „Liczy się indywidualne podejście”

    Poniedziałek, 14 lipca 2014

    „Energia dla firm” otrzymała statuetkę Złoty Paragon 2014 – Nagroda Kupców Polskich – w kategorii Usługi dla Handlu. Bo „Energia dla firm” to nie tylko ekspert na rynku energii, ale także solidny partner w biznesie. „Liczy się indywidualne podejście” – mówi w rozmowie z Moniką Dawiec – Piotr Ostaszewski, Prezes spółki. Czytaj więcej »

  • Nowe koła branżowe UPEMI

    Poniedziałek, 14 lipca 2014

    10 lipca powołano koło Producentów Trzody Chlewnej oraz Koło Producentów i Hodowców Bydła. Ich celem jest reprezentowanie interesów rolników oraz promocja branży w kraju i poza jego granicami. Czytaj więcej »

  • Do połowy lipca br. spółka Żabka Polska złoży wniosek do UOKiK-u o zgodę na przejęcie sieci sklepów Kefirek. Umowa inwestycyjna dotyczy kilkudziesięciu sklepów w Małopolsce, głównie w Krakowie. W przejętych placówkach powstaną sklepy Żabka i Freshmarket. Czytaj więcej »

  • Kolporter wprowadził w czerwcu br. do oferty wszystkich swoich saloników prasowych oraz salonów Top-Press cztery rodzaje batoników GO ON firmy Sante, która specjalizuje się w produkcji tzw. żywności funkcjonalnej. Natomiast na półkach wybranych 99 saloników znalazły się 24 inne produkty tej firmy. Czytaj więcej »

  • Producent kosmetyków i wyrobów chemii gospodarczej w segmencie private label Global Cosmed powiększa teren i zakres swojej strategicznej inwestycji. Spółka dokonała zakupu zabudowanej nieruchomości o pow. 1,7 ha i rozpoczęła proces ubiegania się o jej objęcie przez Tarnobrzeską Specjalną Strefę Ekonomiczną EURO-PARK WISŁOSAN. Czytaj więcej »

  • Zawirowania na rynku alkoholi mocnych

    Poniedziałek, 07 lipca 2014

    Po kryzysowym pierwszym kwartale 2014 r. kiedy to produkcja wódki zmalała o ponad 1/3, sektor spirytusowy wciąż boryka się ze spadkiem produkcji. Dane za pięć miesięcy pokazały, że wytworzono 25% mniej wódki niż w 2013 r. To wynik zwiększonych zapasów hurtowych pod koniec ub. r. oraz załamania sprzedaży detalicznej wódki, która I kwartale spadła o 5%. Nieliczni dystrybutorzy,... Czytaj więcej »

  • Czysta etykieta czyli produkt pod lupą

    Poniedziałek, 07 lipca 2014

    Współczesny rynek spożywczy rozwija się bardzo dynamicznie, a jednocześnie rosną wymagania konsumentów, którzy oczekują produktów wysokiej jakości i naturalności. Chcą też wiedzieć, z czego powstaje produkt, który wkładają do koszyka. Czytaj więcej »

  • Małpka Express do poczytania

    Poniedziałek, 07 lipca 2014

    Ogólnopolska sieć sklepów convenience Małpka Express wydała własny magazyn dla klientów sieci. Od 1 lipca klienci sklepów mogą przy okazji zakupów otrzymać bezpłatny, wakacyjny egzemplarz pisma „Małpka Express na lato”. Czytaj więcej »

  • 1 lipca 2014 roku została sfinalizowana transakcja, w efekcie której 70 proc. udziałów w spółce NAVO Polska Grupa Dystrybucyjna stało się własnością Orbico Zagrzeb. Transakcja przejęcia większościowego pakietu udziałów w NAVO przez Orbico wieńczy proces poszukiwania inwestora branżowego dla polskiej firmy. Konsekwencją zaangażowania Orbico w Navo PGD jest zmiana nazwy... Czytaj więcej »

  • W ostatnim czasie zarówno w mediach, jak i podczas konferencji czy debat, coraz częściej mówi się o innowacyjności polskiego rynku płatności. Karty zbliżeniowe stały się w Polsce praktycznie standardem, coraz większą popularność zyskują transakcje, których dokonujemy za pomocą telefonu czy płatności mobilne, dzięki którym za pomocą smartfona możemy kupić bilety do kina... Czytaj więcej »

  • Marka „Grześki” zdobywa europejskie przestworza. Przez najbliższe pół roku samolot należący do Polskich Linii Lotniczych LOT będzie pod marką Grześki obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie. Branding samolotu jest elementem unikalnej współpracy dwóch polskich marek – „Grześki” i LOT, zapoczątkowanej kampanią realizowaną w ramach trwającego obecnie... Czytaj więcej »

więcej artykułów